top of page
חיפוש

"זה לא מי שאת" רציתי להגיד לה


אחת השאלות הכי קשות שנשאלתי זה היה "מי את" כשהלכתי לאינטייק לחווה טיפולית. לא הצלחתי למצוא מילים למי שאני. עד אז הייתי עמליה, בעלת סטודיו לאימונים ותכף מתחתנת. אבל עכשיו שאני לא בעלת סטודיו ולא מתחתנת, מי אני?


והשאלה הזאת הלכה איתי.


והרבה מתקשרות אלי למעגלי נשים ומציינות שהן רווקות. ומיד אני רוצה להגיד- רגע. אבל זה לא מי ומה שאת. זה סטטוס שאת נמצאת בו בחיים אבל זה לא את.


וההגדרות שאנחנו שמות על עצמנו- של מי ואני מה. לקלף עוד קליפות ולהשיל. שכבות, שכבות.

ואיזה זכות זה. להסכים להשיל. לחקור. לדעת שאנחנו הרבה מעבר לסטטוס, עבודה, מקום בו נולדנו.



 
 
 

פוסטים אחרונים

הצג הכול
זה היה המעגל נשים הכי מאתגר עבורי

אתמול הסתיים מעגל נשים תהליכי בהנחייתי. שיתפתי אותן במפגש סיום שזה היה אחד המעגלים הכי מאתגרים מבחינתי. שלוש שנים אני מנחה מעגלים תהלכים, היו לי בערך 20 קבוצות תהליכיות בשנים האלו, וזה היה לי המאתגר ב

 
 
 

תגובות


bottom of page